Livrare si Retur

Livrare

 

Transformarea unei locuințe amenajată eficient și confortabil este la un click distanță!

Ai adăugat în coșul de cumpărături produsele pe care vrei să le incluzi în spațiul interior și exterior al casei tale? Dacă da, atunci primul pas spre o amenajare unde confortul și bunul gust sunt o certitudine a fost făcut. Urmează să plasezi comanda și să o confirmi, iar produsele care te vor ajuta să dai contur unui spațiu de vis, vor pleca spre tine.

Livrarea se realizează prin curier in termen de maxim 10 zile iar transportul este calculat in functie de valoarea totala la checkout.

*Vei fi notificat în legătură cu termenul de livrare al coletului, iar curierul te va contacta cu privire la ora disponibilității la adresa de facturare.

 

Retur

Potrivit legislației în vigoare, Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului cu transportul GRATUI.

Clientul este informat asupra faptului că, în cazul în care produsele a căror returnare prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau, după caz, electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, Vânzătorul își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 14 de zile de la data solicitării returului, sub beneficiul receptiei cantitative si calitative a returului, conform prezentei politici, prin aceeași metodă de plată.

Clientul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepția cazului în care Vânzătorul acceptă să suporte acele costuri. În cazul vânzârii on-line, pentru produsele care au fost livrate la domiciliul Clientului la momentul încheierii contractului, Vânzătorul preia produsele pe cheltuiala sa dacă produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate în mod normal prin poștă sau curier.

Clientul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.
Clientul este informat asupra faptului că, în cazul în care produsele a căror returnare prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau, după caz, electrice, accesorii lipsă, Vânzătorul își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. Din motive de igienă, produsele uzului personal – cum ar fi, dar nelimitat la: prosoape, halate, perne, saltele, lenjerii pat, precum și tacâmurile, paharele, etc. – se returnează doar în ambalajul original și dacă NU prezintă urme de utilizare. În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 30 de zile de la data solicitării returului prin virament bancar. Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur următoarele: produsele realizate după specificațiile și instrucțiunile Cumpărătorului sau personalizate distinct pentru acesta, produsele care se pot deterioara sau degrada rapid, produsele ce sunt parte a unui ansamblu și nu pot fi, prin natura acestora, separate de celelalte elemente componente.

Adresa pentru efectuarea returului este necesar sa ne contactati la adresa de email [email protected].

Înainte de a face returul, vă rugăm să ne scrieți la adresa: [email protected] sau sa ne contactati telefonic la numarul de telefon de pe pagina noastra de contact.